Difrnce DIT8070 8,0 inch / zwart, zilver / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Difrnce DIT8070 8,0 inch / zwart, zilver / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Mafamba 09-02-2015

Voor deze prijs uitermate goede prestaties.

Ongeveer 2 jaar geleden gekocht voor 99 Euro. Geen hoge verwachtinge ervan. Het was mijn eerste tablet en ik wilde alleen wat dingetjes uitproberen.
Alles kwam echter boven alle verwachtingen uit.
Inmiddels kunnen vergelijken met een aantal andere tablets en ik ben nog steeds erg van deze gecharmeerd.
Pluspunten.
Het touchscreen gaat lekker en voelt prettig aan bij het sliden(dat hebben niet alle tablets).
Hij heeft vele aansluitingen (mini USB, HDMI, Slot voor mini SD kaartje tot 32 Gb, mini jack koptelefoon).
Processor van 1.6 Ghz maakt dat hij best wel redelijke snelheid heeft.
Het formaat is heel prettig (8inch) en ziet er op afstand precies uit als de wat oudere ipad -mini uit die tijd.
Prachtig scherp beeld met behoorlijk hoge resolutie.
Er staan niet zoveel voorgeïnstalleerde onzin programmaatjes op die je nooit gebruikt.
Heeft een lampje dat gaat aan als hij aan het opladen is en als het uit is weet je dat hij klaar is met opladen.
Camera aan voorkant EN aan de achterkant.
Minpuntjes:
Voor die prijs MOEST natuurlijk wel op IETS bezuinigd worden. In dit geval was dat het netwerkkaartje.
Je kunt er goed verbinding mee krijgen, maar het bereik is minder groot dan bij sommige andere tablets.Op afstand van 3 a 4 meter zonder muren doet hij het bij mij prima. Verder weg krijg je problemen.
Batterij bij intensief gebruik tot hooguit 3 uur.(In stand-by stand echter zeer lang).
Camerakwaliteit matig.

KeesjeSnoer 05-01-2015

Hier is de beloofde review dan:

Dit had een mooie tablet kunnen zijn:

IPS-scherm, dus goede kijkhoek, goede hoogte breedteverhouding (4:3), prima processor, nauwelijks bloatware.
Helaas is de WIFI BUITENSPORIG SLECHT! Dit maakt de hele tablet WAARDELOZE ROMMEL!
NOOIT, NOOIT kopen, deze rommel.

Verbinding valt weg, komt weer terug, valt weer weg, etc. Op de slaapkamer (6 meter van ons access-point / houten vloeren) is er geen verbinding mogelijk. Echte alle andere apparaten met WiFi hebben daar nog maximaal bereik, zelfs de goedkoopste smartphone van de Aldi van 5 jaar gelden.

RS International in Oosterhout doet de service en heeft de tablet omgeruild voor een andere, maar de klachten blijcen exact dezelfde.

Centralpoint, bedankt hoor, voor het verkopen van deze rommel en het afschuiven van garantiegevallen.
Difrnce, hoe durven jullie op deze rommel uberhaupt jullie naam te zetten?

Wat een teleurstelling, ook zelf de porto kunnen betalen, voor een apparaat defect bij afleveren.

zandmaa 29-07-2013

We hebben dit tablet 2 weken in bezit en gekocht voor de kinderen, zodat ze hun games op dit tablet konden spelen en we de vorig jaar aangeschafte ipad 3 voor onszelf hebben. We hadden geen grootse eisen, maar verwachtten op zijn minst een met de ipad vergelijkbare reactie snelheid, werkend touchscreen en een beetje werkende wifi ontvanger. Met name het touch screen reageert vaak niet en de wifi ontvangst is dramatisch.
We gaan deze tablet weer retourneren en kiezen toch maar voor de categorie ipad / samsung.

3XtR3m3D1stort1on 28-08-2015

Nou zijn 'geen grootse eisen' en 'op zijn minst een met de ipad vergelijkbare reactie snelheid' wel twee heel erg tegenstrijdige opmerkingen!

marcel1976 25-06-2013

Mooie degelijke tablet voelt solide aan ,start snel op en loopt niet vast. Camera niet geweldig, maar voor mij ook niet zo belangrijk.
Bij gemiddeld gebruik moet je hem zo om de dag opladen.
Tot nu toe (1 week) tevreden.

allembedded 02-03-2013

Prima tablet gezien de prijs. Beeld is goed. Hij reageert vlot. Wifi en Bluetooth werken prima. Hij is lekker compact en toch met een 8 inch scherm prima mee te werken. Het enige nadeel dat ik heb kunnen vinden is dat de camera van matige kwaliteit is. Maar ik ken weinig mobiele apparaten met een echt goede camera. Zelf maak ik altijd nog foto's met een echte camera. Dus voor mij is dat geen enkel probleem. Ik heb hem besteld via Modern.nl. Prima levering en prijs. Ik zou hem aanraden, als je de matige foto kwaliteit geen probleem vind.